Veelgestelde vragen
Levertijden en verzending
Wat is de levertijd?
De levertijd bedraagt tussen de 1-3 werkdagen nadat de order betaald is. We verzenden via DHL en zijn natuurlijk afhankelijk van hun logistiek. Wij doen altijd ons uiterste best jouw order binnen uiterlijk drie werkdagen op het postafleverpunt af te geven.
Mag ik mijn order ook afhalen?
Ja, dit mag. Je kunt bij ons afhalen in Hendrik-Ido-Ambacht of in Breda. Dit gaat uiteraard op afspraak.
Wat zijn de verzendkosten?
Voor een kleine order die in een brievenbuspakketje past, betaal je €4,50.
Voor een grote order of een order met zijdepapier of rollen cadeaupapier van 50 cm breed, betaal je €6,75 verzendkosten.
Hoe weet ik wanneer ik mijn bestelling ontvang?
Bij het aanmaken van het verzendlabel vullen we het door jou opgegeven mailadres in. Hierdoor ontvang je via DHL per mail bericht over de levering van jouw order.
Kan ik mijn bestelling op een ander adres af laten leveren?
Dit is uiteraard mogelijk. Je kunt dit aangeven in het bestelproces.
Betaling
Hoe kan ik bij Zus&Suz betalen?
Je betaalt jouw order via de webshop. Je kunt betalen met iDeal, ApplePay, Amex, GooglePay, Maestro, Mastercard, PayPal, Shop pay en Visa.
Kan ik ook achteraf betalen?
Op dit moment is dat niet mogelijk.
Is er een minimaal orderbedrag?
Nee, dit is er niet.
Retouren, ruilen en klachten
Ik ben niet tevreden. Mag ik (een deel van) mijn order retourneren?
We vinden het uiteraard jammer als je niet tevreden bent en zoeken graag naar een passende oplossing. Je hebt altijd het recht om zonder opgaaf van reden binnen 14 dagen jouw order retour te sturen. De retourkosten betaal je zelf. Neem altijd vooraf contact met ons op, zodat we afspraken kunnen maken over de retourwijze en zodat wij op de hoogte zijn.
Wij nemen alleen een (deel)retour aan als het artikel onbeschadigd en in de originele verpakking teruggestuurd worden. Alleen dan ontvang je het geld terug van jou (deel) order.
Mag ik producten ruilen?
Wil je een product ruilen dan wordt eerst het te ruilen product teruggestuurd naar ons. Je ontvangt volgens de voorwaarden hierboven genoemd het geld terug. Je kunt een nieuwe order plaatsen via de webshop.
Ik heb een klacht.
We vinden het vervelend dat je niet tevreden bent. We staan open voor feedback of een gesprek hierover. Stuur ons een mailtje of neem via onze socials contact met ons op. We zullen ons best doen om naar een passende oplossing te zoeken.